urađena na najtopliji dan u istoriji Ujedinjenog Kraljevstva (UK).Tokom poslednjih nekoliko godina, način oblačenja na poslu „postao je izrazito opušten”, i sve više ljudi ide u farmerkama i patikama, kaže lična stilistkinja Karina Tejlor.Ovu promenu ona uglavnom pripisuje pandemiji korona virusa, kada su ljudi mogli da se oblače mnogo ležernije jer su radili od kuće.Takva garderoba je podrazumevala i bermude i šorts, jer su radili iz kuhinja ili kućnih kancelarija, i tokom video sastanaka nisu morali da razmišljaju o donjem delu garderobe, kaže Karmen Belot, modna urednica muškog časopisa Esquire.Međutim, pitanje nošenja bermuda u kancelariji je dalje „u sivoj zoni”, kaže Karina, opisujući ih kao „najležerniji komad odeće”. Tokom poslednjih nekoliko godina, način oblačenja na poslu „postao je izrazito opušten” Stilisti su saglasni da pitanje da li su bermude prihvatljive u poslovnom okruženju zavisi isključivo od konteksta.Često su previše neformalne za poslove koji podrazumevaju neposredan kontakt sa klijentima, kao što su advokatura i finansijski sektor.Stručnjaci savetuju da, ukoliko vaša firma nema izričita pravila oblačenja, obratite pažnju na odeću koju nose vaše kolege i procenite da li bi bermude izgledale neprimereno.U suprotnom, „možete da pređete granicu”, upozorava Nik Hems, lični stilista iz Londona.Šta kažu kompanije?BBC je pitao mnogo kompanija da li imaju zvanična pravila oblačenja i da li bi nošenje bermuda u kancelariji bilo prihvatljivo ako je deo profesionalno stilizovane odevne kombinacije.Mnoge kompanije, među kojima su konsultantska firma Accenture i duvanski gigant British American Tobacco, izjavile su za BBC da nemaju strogo definisana pravila oblačenja, ali da očekuju od zaposlenih da se oblače udobno i profesionalno, i da posebno obrate pažnju na izgled prilikom sastanaka sa klijentima i na poslovnim događajima.Iz računovodstvenog giganta PwC kažu da veruju zaposlenima da će doneti „odgovarajuće odluke” u pogledu garderobe za posao.„Nemamo spisak stvari koje smeju ili ne smeju da se nose”, rekao je portparol kompanije.Kompanija za finansijske usluge Santander navodi da je prihvatljiva i neformalna i poslovna garderoba za zaposlene koji ne nose uniformu, ali ističe da je „sve što liči na odeću za plažu neprikladno za kancelariju”.