Bridge je stvorio mostove između dve industrije, ali i srušio geografske barijere uspešno stvarajući veze i otvarajući nove prilike.Posebne govore i zdravicu otvaranja Bridge-a održali su direktor i suosnivač EXIT festivala Ivan Milivojev, osnivačica i direktorka Getaheada Jennifer Cochrane, državna sekretarka Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske Monika Udovičić, kao i gradonačelnik Umaga Vili Bassanese.Prvi panel je uključivao jednu od glavnih tema koja je pratila sva tri dana konferencije: „Podaci protiv instinkta“ („Data vs Gut”), a u svojoj prvoj diskusiji nosila je podnaslov „Navigacija između analitike i instinkta u odabiru i bukiranju izvođača“ („Navigating Analytics and Instinct in Artist Selection and Booking”). Na koje se sve načine menja selekcija i buking izvođača napretkom tehnologije i koliko je, u svetu koji se vodi brojkama, važan i sopstveni instinkt, razgovarali su bukeri najvećih svetskih festivala: Cindy Castillo (Mad Cool Festival), James Minor (SXSW Music Festival), Miroslav Miletić (EXIT), Pavla Slivova (Colours of Ostrava), Virag Csiszar (Sziget), a razgovor je vodio novinar James Drury (IQ Magazine). Diskusija je pokazala da se u današnjem svetu većina ipak oslanja na brojke kao realne pokazatelje statusa određenih izvođača, ali određeni bukeri ipak polažu nade i u ličnu intuiciju i vode se svojim osećajem za prepoznavanje i otkrivanje novih talenata.Veštačka inteligencija činila je središnju temu već prvog dana konferencije – usledio je panel pod nazivom „Festival nove generacije: Kako veštačka inteligencija i nove tehnologije revolucioniraju iskustva uživo“ („The Next-Gen Festival: How AI and Emerging Tech Are Revolutionizing Live Music Experiences”). Matthew Hoag (interstellar.plus) moderirao je razgovor koji su vodili Alexander Us (Sila Sveta), Pip Rush (Arcadia Spectacular) i Victor De La Serna (Elrow and Monegros Desert Festival) raspravljajući o načinima na koje AI, AR i VR tehnologije menjaju live iskustva u muzičkoj industriji.Prvo veče konferencije završilo se umrežavanjem uz piće i prigodnim nastupom DJ dua Innēr Sense.Nakon jutarnje joge i druženja posle doručka, zvanično je otvoren drugi dan konferencije panel diskusijom pod nazivom „Kvantni skok u rastu publike kroz AI i marketing zasnovan na podacima“ („Quantum Leap in Audience Growth Through AI & Data-Driven Marketing”) koju je moderirao Turo Pekari (Music Tech Europe), tokom koje su Hannah Joos (Fever), Matthias Strobel (Music Tech Europe) i Vasja Veber (Viberate) podelili svoja iskustva s raznim načinima obrade podataka i selekciji bitnih informacija iz „mora” podataka.