U odgovoru na reklamaciju, iz kompanije koja je prodala masažer penzionerki sa Novog Beograda, rekli su da " kupcu nisu povređena prava predviđena Zakonom o zaštiti potrošača, niti su mu prilikom zaključenja ugovora date netačne informacije u pogledu prirode proizvoda, niti je postojala bilo kakva vrsta obmanjujuće/nasrtljive poslovne prakse od prodavca, gde posebno napominju da kupac nikada nije bio doveden u zabludu bilo koje vrste prilikom zaključenja kupoprodajnog ugovora." Dodali su i da "prodavac ne prihvata niti jedan reklamacioni razlog naveden u označenom predlogu (drugim rečima, odbija podnesenu reklamaciju)", jer "kupac nije kontaktirao (usmenim, niti pisanim putem) prodavca u zakonskom roku tražeći raskid ugovora, niti na isti raskid ima zakonsko pravo (kako zbog činjenice da je protekao rok za raskid, tako i zbog činjenice da zakonski razlozi za raskid ugovora ne postoje)". NEVEROVATNO! Espreso